VEEL GESTELDE VRAGEN
Bekijk hier de meest gestelde vragen. Als je nog steeds hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via: klantenservice@nagelstad.nl
FAQ
Zendingen die op werkdagen voor 22:00 geplaatst zijn worden dezelfde dag nog verzonden. Je zult je bestelling in 99% van de gevallen dan de volgende dag al ontvangen.
Zie onze verzending pagina voor meer informatie.
De kosten voor alle Nederlandse zendingen zijn €3,95
De kosten voor alle Belgische zendingen zijn €5,95
Bij bestellingen boven de €49 zijn de verzendkosten gratis.
Zie onze verzending pagina voor meer informatie.
Ja, zodra je bestelling is geplaatst ontvang je een email met daarin een track en trace code + link waarmee je je zending kan volgen.
Nee, wij zijn enkel een webshop en hebben momenteel nog geen fysieke winkel.
Echter kun je wel bij ons producten bestellen via Bol.com. Bekijk hier ons assortiment .
Retourneren kan bij ons via de deze pagina.
Zorg dat het retourformulier ingevuld aanwezig is. Om meer te weten over het retourneren bekijk de pagina over retourneren.
Ons retour adres is:
Nagelstad
Sint Crispijnstraat 11
5081GA Hilvarenbeek
Nederland
Let op, stuur nooit je retour naar ons toe zonder een ingevulde retourformulier!
Mocht je bestelling wel gelukt zijn, maar je hebt geen bevestigingsmail gehad, check dan als eerst of hij niet in je ongewenste post zit.
Mocht de email zich daar als nog niet bevinden, neem dan graag contact met ons op via ons contact formulier of mail ons op: klantenservice@nagelstad.nl
Een inpak foutje kan gebeuren. Neem in dat geval als eerst contact met ons op via ons contact formulier zodat wij je verder kunnen helpen en het product kosteloos kunnen omruilen voor de juiste. Stuur het pakket nooit alvast op eigen kosten retour. Deze verzendkosten kunnen wij niet achteraf vergoeden!
Wij ondersteunen veel verschillende betaalmethoden, zodat je jouw fijnste en veiligste betaalmiddel kunt kiezen. Je kunt betalen met:
iDeal
CreditCard (American Express, Visa, Maestro, Mastercard)
Bancontact
Apple Pay
Google Pay
Klarna (Betaal achteraf, in 30 dagen)
Als je de verkeerde adres gegevens bij je bestelling op hebt gegeven, neem dan graag direct contact met ons op via ons contact formulier of mail ons op: klantenservice@nagelstad.nl. Wees daarmee op tijd, zodat we dat nog snel kunnen aanpassen.