RETOURNEREN

retour aanmelden

Hoe retourneren?
Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je deze binnen 30 dagen na ontvangst terugsturen. Bij het retourneren zijn de verzendkosten voor de klant. Je ontvangt 100% van je aankoopbedrag terug, tenzij de producten niet meer aan de retourvoorwaarden voldoen.

    Retourneren kan bij ons via de ‘retour aanmelden’ knop hierboven.

    Alle retours moeten met een ingevulde retourformulier in de doos worden ingeleverd bij een PostNL punt. Heb je geen PostNL punt in de buurt of wil je liever een andere bezorgdienst gebruiken? Dat is mogelijk, alleen dien je daar zelf voor te zorgen. Zorg er dan wel voor dat het ingevulde retourformulier in de doos aanwezig is zodat wij kunnen zien van wie de retour afkomstig is. Het retourformulier is te downloaden onderaan deze pagina.

    Retourvoorwaarden
    De zichttermijn verstrijkt 30 dagen na de dag waarop het artikel door jou is ontvangen. Bestaat de bestelling uit meerdere zendingen, bijvoorbeeld in het geval van een backorder, dan gaat de zichttermijn in op de dag dat je het laatste artikel van de bestelling hebt ontvangen. Het maakt niet uit in wat voor doos de retour wordt verstuurd.

    Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je bestelde product(en) in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Wij controleren de producten voor verzenden altijd extra op beschadigingen. Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten gebruikt zijn.

    Retoursprocedure en terugbetaling
    Wij verwachten jouw retourzending binnen 14 dagen na aanmelding te ontvangen. Na ontvangst worden alle artikelen geïnspecteerd. Als alles volgens de richtlijnen door ons is ontvangen wordt het geld, 100% van het aankoopbedrag, aan je gecrediteerd. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt. Een terugbetaling wordt na maximaal tien werkdagen bijgeschreven. Heb je meerdere producten besteld en wil je er daar een aantal van terugsturen en de rest houden? Dan krijg je het bedrag van de teruggestuurde producten terug op je rekening gestort.

    Ruilen
    Als je je bestelde product wilt ruilen met een ander product, zal je eerst het bestelde product moeten retourneren. Daarna kun je het product dat je eigenlijk wilde hebben opnieuw bestellen.

    Als een artikel geruild dient te worden door een fout van ons of door een defect, dan worden de kosten voor het retour zenden door ons aan jou vergoed. De verzending van het juiste en/of werkende product is uiteraard ook voor onze rekening. Wanneer deze situatie zich voordoet dien je dit duidelijk aan te geven bij het daarvoor bedoelde opmerkingen-kader op het retourformulier. Dan kunnen wij je een gratis retourlabel toesturen.

    Retourskosten
    De kosten voor retour zijn voor eigen rekening.
    • De kosten voor alle Nederlandse zendingen zijn €4,95.
    • De kosten voor alle Belgische zendingen zijn €5,95.
    Het retourformulier

    Zorg ervoor dat het retourformulier ingevuld in de doos zit als je je bestelling wilt retourneren.

    Lukt het downloaden en/of printen van het retourformulier niet? Zorg er dan voor dat je een blaadje in de doos doet met daarop je naam en het bestelnummer en eventueel ook je contactgegevens. Op deze manier kunnen we je bereiken wanneer er vragen zijn omtrent de retour.

    Heb je meer vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op via: klantenservice@nagelstad.nl.

    Download retourformulier