
Waar kunnen we je mee helpen?
Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Neem gerust contact met ons op. We doen ons best alle mails zo snel mogelijk te beantwoorden. We reageren vaak binnen 24 uur.
Het is belangrijk dat je dit probleem onmiddellijk aan ons meldt. Om ons in staat te stellen een onderzoek in te stellen bij ons distributiecentrum of onze verzendpartners en de artikelen te vervangen, moeten we dit binnen 7 dagen na de aangegeven leverdatum doen. Dit geldt ook voor onze klanten die de Premium verzendoptie hebben gekocht, maar we kunnen veel sneller handelen om je bestelling te vervangen zonder vertragingen bij het onderzoek door derden.
Ja, je kunt bij ons altijd binnen 14 dagen retourneren. Wij zijn hier vrij coulant in: producten mogen zelfs één keer getest zijn en toch nog retour gestuurd worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. We staan volledig achter de kwaliteit van onze producten, maar mocht het om wat voor reden toch niet bevallen, dan lossen we het graag netjes met je op.
Ja, ons volledige assortiment is Europees goedgekeurd en voldoet aan de geldende wet- en regelgeving, waaronder de Europese Cosmeticaverordening (EG nr. 1223/2009). Dit betekent dat al onze producten voldoen aan de veiligheids- en kwaliteitsnormen die binnen de EU verplicht zijn.