4.6/5 beoordeling op Trustpilot

<h1>Waar kunnen we je mee helpen?</h1>

Waar kunnen we je mee helpen?

Heb je vragen, opmerkingen of klachten? Neem gerust contact met ons op. We doen ons best alle mails zo snel mogelijk te beantwoorden. We reageren vaak binnen 24 uur.

Veelgestelde vragen

Bestelling niet ontvangen, maar track & trace zegt van wel.

Het is belangrijk dat je dit probleem onmiddellijk aan ons meldt. Om ons in staat te stellen een onderzoek in te stellen bij ons distributiecentrum of onze verzendpartners en de artikelen te vervangen, moeten we dit binnen 7 dagen na de aangegeven leverdatum doen. Dit geldt ook voor onze klanten die de Premium verzendoptie hebben gekocht, maar we kunnen veel sneller handelen om je bestelling te vervangen zonder vertragingen bij het onderzoek door derden.

Kan ik retourneren als het niet bevalt?

Ja, je kunt bij ons altijd binnen 14 dagen retourneren. Wij zijn hier vrij coulant in: producten mogen zelfs één keer getest zijn en toch nog retour gestuurd worden. De retourkosten zijn voor eigen rekening. We staan volledig achter de kwaliteit van onze producten, maar mocht het om wat voor reden toch niet bevallen, dan lossen we het graag netjes met je op.

Zijn alle producten Europees goedgekeurd?

Ja, ons volledige assortiment is Europees goedgekeurd en voldoet aan de geldende wet- en regelgeving, waaronder de Europese Cosmeticaverordening (EG nr. 1223/2009). Dit betekent dat al onze producten voldoen aan de veiligheids- en kwaliteitsnormen die binnen de EU verplicht zijn.

Stuur ons een berichtje!

Contact

Footer image

© 2025 Nagelstad
Alle prijzen zijn incl. btw

    • American Express
    • Apple Pay
    • Bancontact
    • Google Pay
    • iDEAL
    • Klarna
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa

    Login

    Wachtwoord vergeten?

    Heb je nog geen account?
    Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.