Retourneren

retour aanmelden


Hoe retourneren?
Ben je niet tevreden met jouw aankoop? Dan kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Bij het retourneren zijn de verzendkosten voor de klant. Je ontvangt 100% van je aankoopbedrag terug, tenzij de producten niet meer aan de retourvoorwaarden voldoen.

    Retourneren kan bij ons via de ‘retour aanmelden’ knop hierboven.

    Je kunt zelf kiezen met welke vervoerder en vanaf welke locatie je je retourpakket wilt versturen. Na het aanmelden van je retour ontvang je van ons een retourlabel of een QR-code, afhankelijk van de door jou gekozen verzendmethode. Met de QR-code kun je op de gekozen locatie een verzendlabel laten afdrukken.

    Retourvoorwaarden
    De zichttermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop het artikel door jou is ontvangen. Bestaat de bestelling uit meerdere zendingen, bijvoorbeeld in het geval van een backorder, dan gaat de zichttermijn in op de dag dat je het laatste artikel van de bestelling hebt ontvangen. Het maakt niet uit in wat voor doos de retour wordt verstuurd.

    Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je bestelde product(en) in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Wij controleren de producten voor verzenden altijd extra op beschadigingen. Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het vermoeden bestaat dat de producten gebruikt zijn.

    Retoursprocedure en terugbetaling
    Wij verwachten jouw retourzending binnen 14 dagen na aanmelding te ontvangen. Na ontvangst worden alle artikelen geïnspecteerd. Als alles volgens de richtlijnen door ons is ontvangen wordt het geld, 100% van het aankoopbedrag, aan je gecrediteerd. Wij betalen je terug via hetzelfde betaalmiddel als waarmee jij ons betaald hebt. Een terugbetaling wordt na maximaal tien werkdagen bijgeschreven. Heb je meerdere producten besteld en wil je er daar een aantal van terugsturen en de rest houden? Dan krijg je het bedrag van de teruggestuurde producten terug op je rekening gestort. Heb je gekozen voor achteraf betalen, dan vervalt je betalingsverplichting. 

    Ruilen
    Als je je bestelde product wilt ruilen met een ander product, zal je eerst het bestelde product moeten retourneren. Daarna kun je het product dat je eigenlijk wilde hebben opnieuw bestellen.

    Als een artikel geruild dient te worden door een fout van ons of door een defect, dan worden de kosten voor het retour zenden door ons aan jou vergoed. De verzending van het juiste en/of werkende product is uiteraard ook voor onze rekening. Wanneer deze situatie zich voordoet dien je dit duidelijk aan ons aan te geven. Dan kunnen wij je een gratis retourlabel toesturen.

    Retourskosten
    De retourskosten zijn voor eigen rekening en bedraagt €5,95. 
    Deze kosten worden verrekend met de terugbetaling van het aankoopbedrag. Je hoeft dus niet apart te betalen voor het retourlabel, maar krijgt €5,95 minder teruggestort dan het oorspronkelijke bedrag van de bestelling. 

    Retouradres
    Nagelstad
    Barnsteen 800
    3316 KK Dordrecht
    Nederland

    Heb je meer vragen of kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op via: klantenservice@nagelstad.nl.